اتصالات یو پی وی سی از مهمترین بخش های یک فرایند انتقال آب هستند. در این گزارش با انواع اتصالات آن آشنا خواهیم شد و چگونگی استفاده از آن را خواهیم فهمید.

شاید برای شما مهم باشد که بدانید اتصالات یو پی وی سی (upvc) چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ عبارت upvc مخفف شده  Unplasticized Poly Vinyl Chloride به معنای شکل سخت شده پلی وینیل کلراید است. این اتصالات از قدیمی ترین پلیمر های جهان هستند که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید بدست می آید.
لوله و اتصالات یو پی وی سی (upvc) از مشتقات نفت خام و گاز طبیعی تشکیل شده اند که حاوی کلر کربن و هیدروژن می باشد. این اتصالات از مواد بی مزه و بی بو ساخته شده اند، تاثیری روی مایعات ندارند و به همین دلیل برای حمل تمامی مایعات استفاده می شوند.

اتصالات یو پی وی سی که برای استخرها استفاده می شود یک سری ویژگی های بسیار جالب دارد، بنابراین تمرکز مقاله را بر روی این موضوع قرار داده ایم تا در خرید این محصول با مشکلی روبرو نشوید.

از زانویی درجه UPVC می‌توان در مکان‌هایی همچون خطوط لوله زیرزمینی سیستم آب و فاضلاب مانند همانند استخر، جکوزی و… استفاده نمود. پس از زانوها سه راه‌های upvc بیشترین کاربرد را در این سیستم‌ها خواهند داشت. از کپ upvc جهت مسدود سازی دائمی یا موفقی مسیر آب استفاده می‌شود. کپ با نام‌های دیگر همچون درپوش و چسبی لوله نیز شناخته می‌شود.
اتصالات یو پی وی سی

اتصالات یو پی وی سی

 
 
از این اتصال جهت تست فشار لوله نیز می‌توان استفاده نمود. همان‌طور که اشاره کردیم لوله upvc در نمونه‌ها و اندازه‌های متخلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این میان جهت اتصال دو لوله با قطرهای متفاوت می‌توان از تبدیل UPVC استفاده نمود.
دقت کنید که سطح مقاومت بالا این محصولات در برابر فرآیندهای شیمیایی سبب شده تا در استخر از آن استفاده شود.وجود رطوبت و آب در فضای استخر سبب ایجاد فرآیند خوردگی شده و از سوی دیگر فرآیندهای شیمیایی مثل زنگ زدگی نیز رویت می شود.
 
اگر به وضعیت جریان آب گرم در استخر و جکوزی دقت داشته باشید متوجه می شوید که این موارد به تدریج سبب ایجاد رسوب در این سازه می شود.این اتصالات گزینه مناسبی برای پارک ها محسوب می شوند. برای انتقال مواد شیمیایی و اسیدی و حتی قلیایی از این محصول استفاده می شود. در سیستم های آبرسانی و فاضلاب صنعتی نیز این مدل اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند.
 
خوشبختانه در طراحی اتصالات یو پی وی سی از فرمولاسیونی استفاده شده است که در برابر رطوبت و رسوب و از نظر دوام و کیفیت بسیار عالی هستند.سیستم لوله کشی این اتصالات نیز مشکلی در افت و نوسان فشار آب ایجاد نمی کند.
 
اجرای آسان اتصالات یو پی وی سی: نصب و پیاده سازی اتصالات یو پی وی سی در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. معمولاً اتصالات یا به وسیله جوش و یا به واسطه یو پی وی سی و چسب مخصوص خواهد بود.به نسبت سایر سیستم های لوله کشی نصب و اجرای لوله کشی یو پی وی سی از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه تر است و به نوبه خود سیستم عملیاتی بهتری را فراهم می سازد.
اتصالات و لوله های یو پی وی سی از نظر ظاهری بسیار جذاب هستند و زیبایی بالایی دارند.
 
دوام اتصالات یو پی وی سی در برابر مواد شیمیایی: اتصالات یو پی وی سی در برابر مواد ضد عفونی کننده مثل کلر و … بسیار با دوام هستند.مقاومت این اتصالات بالا بوده و مانع از خورده شدن و فرسودن شدن اتصالات در طول زمان می شود.این موضوع سبب شده تا اتصالات یو پی وی سی را بتوان برای موقعیت های مختلف استفاده کرد بدون اینکه مشکلی ایجاد شود.
اتصالات upvc

اتصالات upvc

خرید اتصالات upvc با تنوع بالا

طراحی و تولید اتصالات یو پی وی سی به قدری متنوع است که سبب می شود که در سیستم لوله کشی از این محصولات به بهترین شکل استفاده شود.دقت کنید که این محصولات در سایز های 16 الی 315 میلیمتر طراحی و اجرا شده اند و سیستم لوله کشی قدرتمندی را فراهم می رساند. خرید این محصولات بدون هیچ مشکلی همراه بوده و شرایط خوبی را فراهم می سازد.

ضریب اطمینان اتصالات یو پی وی سی چقدر است؟

تست های صورت گرفته بر روی اتصالات یو پی وی سی مشخص کرده است که این اتصالات آب بندی های مطمئنی دارند و البته که از بروز نشتی جلوگیری می کنند.دقت کنید که برای مراقبت و نگهداری استخر می بایست از یک سری تجهیزات و اتصالات با کیفیت استفاده کرد. مولفه های مهم و حائز اهمیت در این راستا تضمین شده هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن

در خصوص ضریب اطمینان بالا باید گفت که این محصولات طول عمر بالایی دارند و از نظر دوام و مقاومت بسیار بهینه هستند. در برابر احتراق نیز بسیار عملکرد اصولی دارند. این محصول سازگاری بالایی با محیط زیست از خود نشان داده است.سطح آنها هموار و صیقلی است.

دقت کنید که ویژگی های اتصالات یو پی وی سی به قدری ثابت شده است که در خرید این محصولات هیچ مشکلی وجود ندارد.

نگین پلیمر
پخش ویدیو

سختی های قدیمی انتقال آب

چقدر در گذشته انتقال آب از نقطه ای به نقطه دیگر با این همه پیچ و خم های مسیر مشکل بود. در گذشته اگر می خواستند  آب را منتقل کنند ، قطعا هزینه زیادی داشت. امروزه دیگر انتقال آب با هر سیالی به سختی گذشته انجام نمی شود. انتقال مواد شیمیایی یا آب در امروز یک پدیده کاملا پیش پا افتاده است. حالا کمی به گذشته برگردیم. شما قطعا نخواهید نتوانست میزان پیچیده بودن کار را بدون امکانات حال حاضر تصور کنید.

لوله هایی که الان در دسترس همه هستند در گذشته وجود نداشتند ، برای متصل کردن لوله ها به همدیگر ، مطمئنا نیاز به یک سری اتصالات خاص داریم تا بتوانیم دو لوله را به همدیگر متصل کنیم. در این صفحه شما با انواع اتصالات یو پی وی سی و کاربرد آنها آشنا خواهید شد. برای درک بهتر و آشنایی بیشتر ، در ادامه به شما انواع اتصالات UPVC نشان داده می شوند و شما با ساختار اتصالات و لوله یو پی وی سی آشنا می شوید.

ساختار اتصال یو پی وی سی

برای انتقال آب از لوله یو پی وی سی استفاده زیادی می شود. یکی دیگر از اتصالات  یو پی وی سی تبدیل نام دارد. تبدیل UPVC برای شکستن فشار لوله استفاده می شود. به طور مثال اگر بخواهیم سایز 3 اینچ لوله را به 2 اینچ لوله تبدیل کنیم ، می توانیم از تبدیل UPVC استفاده کنیم.

اتصالات یو پی وی سی یا چسبی و اصطلاح دنده ای هستند . آن دسته از اتصالات چسبی ، با استفاده از چسب مخصوص به لوله های انتقال چسبانده می شوند. حال آن دسته که به صورت دنده هستند یا بخش نری دارند یا مادگی ، که معمولا در جاهایی استفاده می شود که بخواهیم از مواد گالوانیزه استفاده کنیم.

بوشن upvc چیست و در کجا کاربرد دارد؟

نوع دیگری از اتصالات UPVC ، بوشن ها هستند که شباهت زیادی به کوپلرها دارند ، زمانی که بخواهیم دو لوله را به همدیگر متصل کنیم از بوشن استفاده می کنیم. بوشن ها انواع مختلفی دارد. این بوشن ها از نوع چسبی ، مغزی و یکسر دنده هستند.

 بوشن upvc چیست و در کجا کاربرد دارد نگین پلیمر آبنوس

بوشن upvc چیست و در کجا کاربرد دارد نگین پلیمر آبنوس

زانویی 90 درجه و 45 درجه UPVC چیست و چرا از آن استفاده می شود؟

زانو 90 درجه چسبی و 45 درجه چسبی و زانو یکسر دنده از دیگر اتصالات یو پی وی سی محسوب می شوند. گاهی در مسیرهای انتقال لوله بایستی مسیر انتقال آن عوض شود ، که تغییر مسیر توسط زانو های 90 و 45 درجه صورت می گیرد. این که نقشه مسیر و میزان درجه تغییر مسیر چگونه باشد ( با توجه به نیاز کار ) از زانو های 90 و 45 درجه  یو پی وی سی استفاده می شود.

سه راه و چهار راه UPVC چیست و در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

اگر در فضایی نیاز به چهار مسیر داشته باشیم از چهار راهی UPVC استفاده می کنیم و حال اگر سه مسیر نیاز داشته باشیم بالطبع از سه راه  یو پی وی سی می توان استفاده کرد. سه راهی UPVC را می توانیم در چند محصول معرفی کنیم. یکی سه راه 90 درجه چسبی ، سه راه تبدیل چسبی ، دیگری سه راه 45 درجه چسبی و در آخر سه راه ناف دنده است. هر کدام از این سه راهی های UPVC بسته به نوع کار و نقشه مسیر ، استفاده خاص خود را دارند.

لازم به ذکر است که سه راه تبدیل ، کار همان تبدیل UPVC را انجام می دهد. مثلاً می خواهیم از شاخه 200 یک انشعاب بگیریم به شاخه 160 بدهیم ، دیگر نیازی نیست تبدیل بزنیم و می توانیم از سه راه تبدیل چسبی استفاده کنیم.

سه راه و چهار راه UPVC چیست و در چه فضاهایی کاربرد دارد؟ نگین پلیمر آبنوس

سه راه و چهار راه UPVC چیست و در چه فضاهایی کاربرد دارد؟
نگین پلیمر آبنوس

اتصال نری به نری یا بالعکس (ماده به ماده) را با مهره ماسوره انجام می شود؟

مهره ماسوره یکی دیگر انواع اتصالات یو پی وی سی است. مهره ماسوره کاربرد جالبی دارند و می توان از آن ها برای آب بندی استفاده کرد. نشتی لوله ها برای ما بسیار مهم است از این رو مهره ماسوره ها کاربرد فراوانی دارند. مهره ماسوره مغزی ، مهره ماسوره چسبی که می دانیم از چسب برای اتصال آن استفاده می شود. مهره ماسوره یک سر برنج ، مهره ماسوره یک سر دنده و در نهایت مهره ماسوره UPVC یک سر مغزی برنجی را می توان معرفی کرد. هر کدام آن ها در موقعیت های خاص خود کاربرد دارند.

 مهره و ماسوره ها از مهمترین انواع اتصالات مورد استفاده در صنایع می باشد. از اتصالات یاد شده برای تعمیر و اتصال لوله ها استفاده می کنند. لازم به ذکر می باشد که مهره و ماسوره های یو پی وی سی از کاربرد بسیار زیادی برخوردارند.

اتصال نری به نری یا بالعکس (ماده به ماده) را با مهره ماسوره انجام می شود؟ اتیلن نگین پلیمر آبنوس

اتصال نری به نری یا بالعکس (ماده به ماده) را با مهره ماسوره انجام می شود؟ اتیلن نگین پلیمر آبنوس

چه مواقعی ما از بست upvc استفاده می کنیم؟

یکی از مهم ترین بخش هایی که یک مسیر انتقال می تواند داشته باشد ، بست لوله یا به اصطلاح کلمپ است. از بست لوله برای مهار کردن لوله در مسیر انتقال استفاده می شود. گاهی نیاز است یک مسیر بسته شود تا فعالیت مورد نظر را بتوان در سریع ترین زمان ممکن انجام داد و یا اینکه بخواهیم به صورت دائم یک مسیری را ببندیم ، در این زمان ها از کلمپ استفاده می شود. برای درک بیشتر مسئله می توانیم به کلمپ چسبی و کلمپ داخل دنده ( یعنی داخل آن دنده دارد )  اشاره کنیم.

آیا می توان رینگ upvc را برای آب بندی استفاده کرد؟

مغزی نمونه دیگری اتصالات UPVC است که می توانیم به رابط شبکه تبدیلی هم اشاره کنیم. اگر بخواهیم یک لوله را به لوله ای دیگر متصل کنیم و یا انتهای یک لوله را به شیر ببندیم. یعنی شیر بین فلنجی بگذاریم ، این موقع از رینگ و فلنج استفاده می کنیم و یا بخواهیم یک مسیر را از UPVC به پلی اتیلن وصل کنیم ، رینگ UPVC را با رینگ گالوانیزه به هم متصل می کنند و مسیر انتقال ، متصل می شود. فلنج ها دارای انواع مختلف ، فلنج آب بند و فلنج دنده هستند.

کاربرد شیر های UPVC در کجاست؟

یکی از موارد مهمی که کاربرد بسیار فراوانی دارند، شیرهای UPVC هستند. انواع شیر ها شامل شیر توپی مهره دار یک سر دنده ، شیر توپی مهره دار دو سر دنده ، شیر پروانه ، شیر توپی مهره دار چسبی و شیر یک سر مغزی ERA هستند. شیر خودکار فنردار نوعی دیگر از اتصالات UPVC است که همانند شیر های توپی یک سر و دو سر دنده تا سایز 100 موجود دارند. اگر سایز بالاتری نیاز باشد از شیر پروانه استفاده می شود که تا سایز 250 آن موجود می باشد.

شیر خودکار بین فلنجی هم تا سایز 250 آن وجود دارد. که فضای کمی داشته باشیم یعنی نتوانیم از شیرهای بزرگ استفاده کنیم از شیر پروانه استفاده می کنیم. از مزیت های مهم شیر خودکار بین فلنجی این است که دیگر نیازی نیست که آن را باز و بسته کنیم و این شیر با فشار آب باز می شود و یک طرفه می باشد.

 از مهمترین انواع اتصالات یو پی وی سی می توان به شیر توپی ها اشاره کرد. تجهیزات یاد شده را می توانند مسیر جریان مایعات را باز و بسته نمایند. از شیر توپی های مذکور به شکل گسترده در خطوط لوله کشی استفاده می کنند.

کاربرد شیر های UPVC در کجاست؟ شرکت نگین پلیمر آبنوس

کاربرد شیر های UPVC در کجاست؟
شرکت نگین پلیمر آبنوس

چسب یو پی وی سی ، پرایمر و کلینر به چه دلیل استفاده می شوند؟

از هر چیزی مهم تر در اتصالات UPVC می توان به چسب ، پرایمر و کلینر اشاره کرد که با این مواد لوله ها و اتصالات یو پی وی سی جوش داده می شوند و فرآیند انتقال آب با چسب یو پی وی سی و پرایمر و کلینر کامل می شود.

چسب یو پی وی سی  ، پرایمر و کلینر به چه دلیل استفاده می شوند؟

چسب یو پی وی سی  ، پرایمر و کلینر به چه دلیل استفاده می شوند؟

کاربرد ویژه لوله و اتصالات

با توجه به مزیت های ذکر شده، لوله و اتصالات یو پی وی سی ( upvc ) بیشترین کاربرد را در حوزه آب و فاضلاب و سیستم های لوله کشی نظیر استخر و مجموع های آبی دارد. در ادامه به چند مورد از کاربرد آن ها اشاره می نماییم.

1 – شبکه های آب رسانی تحت فشار.

2 – تصفیه خانه های فاضلاب.

3 – پارک های آبی، استخر های شنا و جکوزی.

4 – کارخانه های مواد غذایی و آبمیوه سازی.

5 – تاسیسات زیر دریایی.

6 – کارخانجات شیمیایی و صنایع پتروشیمی.

7 – دریاچه های مصنوعی و آکواریوم های بزرگ.

تمامی موارد بالا نشان دهنده ی کاربردی و مصرفی بودن لوله و اتصاات یو پی وی سی ( upvc ) می باشند.
پیدایش این اتصالات و کاربرد های گستره آن پیشرفت بزرگی برای بشریت بوده است. این محصولات بسیار در دسترس بوده و از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند.

کاربرد ویژه لوله و اتصالات شرکت نگین پلیمر آبنوس

کاربرد ویژه لوله و اتصالات شرکت نگین پلیمر آبنوس

مهمترین مزایای استفاده از اتصالات upvc

می دانید که مهمترین و بارزترین مزایای استفاده از اتصالات upvc کدامند؟ شما هم قصد دارید تا باکیفیت ترین انواع اتصالات یو پی وی سی را تهیه و در صنعت خود مورد استفاده قرار دهید؟


اتصالات upvc جزو پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع گوناگون می باشد. توجه نمایید که اتصالات یاد شده از مهمترین و اصلی ترین بخش های مربوط به لوله کشی ها بود و فرایندانتقال معایعات را آسان تر می سازد.

 در نظر داشته باشید که اتصالات مذکور مهمترین ویژگی ها را به خود اختصاص داده اند. همین امر نیز سبب شده تا اتصالات یو پی وی سی در کوتاه ترین زمان ممکن توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب کند.. مهمترین مزایای استفاده از اتصالات یو پی وی سی عبارتند از:

  • بهداشتی بودن: اتصالات upvc کاملا به شکل بهداشتی و از مواد خام بهداشتی تولید می شوند. بنابراین با خیال راحت می توان در مصارف گوناگون از اتصالات مذکور استفاده نمود.
  • مقاوم در برابر آتش و مواد شیمیایی: توجه نمایید که کلر یکی از مهمترین مواد شیمیایی موجود در استخرها می باشد که ماده مذکور ممکن است سبب ایجاد خورندگی در اتصالات فلزی شود. این در حالی است که اتصالات یو پی وی سی در مقابل حرارت و مواد شیمیایی مختلف، مقاوم می باشد.
  • سرعت بالا در راه اندازی و نصب: توجه نمایید که اتصالات یو پی وی سی از سرعت نصب بالایی برخوردارند و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اتصالات مذکور را مورد نصب قرار دهید.
مهمترین مزایای استفاده از اتصالات upvc نگین پلیمر آبنوس

مهمترین مزایای استفاده از اتصالات upvc نگین پلیمر آبنوس

 برتری های مربوط به اتصالات یو پی وی سی

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، امروزه اتصالات upvc از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در صنایع می باشد. فراموش نکنید که این تجهیزات یکسری از مهمترین برتری ها و مزایا را به خود اختصاص داده اند.

 مهمترین و اصلی ترین برتری های مربوط به اتصالات یو پی وی سی عبارتند از:

  • آب بندی با اتصالات یو پی وی سی قابل اطمینان است: در اتصالات یو پی وی سی از حلقه آب بندی استفاده می شود، بنابراین آب بندی با اتصالات یاد شده قابل اطمینان می باشد.
  • دوام زیاد: اتصالات یو پی وی سی دوام بسیار بالایی را دارند و می توانند فشارهای بالایی را نیز تحمل کنند. میانگین عمر مربوط به اتصالات در حدود 60 سال می باشد. حال شما هم می توانید بهترین و مقاوم ترین انواع این تجهیزات را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.
  • رسوب نمی گیرند: یکی از مهمترین مزایای استفاده از اتصالات یو پی وی سی را عدم رسوب گیری این تجهیزات شکل داده است. همین امر نیز در عمر مفید مربوط به اتصالات تاثیر زیادی را خواهد داشت.

در سایر قسمت های مقاله در مورد روش های وصل کردن اتصالات مذکور توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم دهیم. با ما همراه باشید.

اتصالات upvc به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

اتصالات upvc همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز اشاره شد از مهمترین تجهیزات و لوازم مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشند. توجه داشته باشید که تجهیزات یاد شده با توجه به طراحی و کیفیت ساخت خود، از انواع مختلفی نیز برخوردارند. 

شما می توانید مشخصات اتصالات یو پی وی سی مختلف را مورد بررسی قرار داده و بهترین این محصولات را خریداری کنید. مهمترین انواع اتصالات یو پی وی سی عبارتند از:


– زانو 90 درحجه یو پی وی سی: یکی از پرکاربردترین انواع اتصالات یو پی وی سی را زانوهای 90 درجه شکل داده است. از چنین اتصالاتی برای تغییر مسیر مایعات در داخل لوله ها استفاده می شود. اتصالات یاد شده در سایز و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند.

راهنمای خرید باکیفیت ترین انواع اتصالات یو پی وی سی

اکنون که با مهمترین مزایای اتصالات upvc از نزدیک آشنا شدید خریدتان را شکل دهید. توصیه می شود که فرصت را از دست نداده و درخواست خود را هم اکنون سفارش دهید. جهت خرید باکیفیت ترین انواع اتصالات یو پی وی سی می توانید از شرکت نگین پلیمر آبنوس اقدام نمایید. 
همچنین شما می توانید مشخصات تک تک اتصالات upvc موجود در شرکت ما را بررسی کنید. برای این منظور می توانید با قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را به دست آورید. لازم به ذکر می باشد که شرکت ما سابقه فعالیت بسیار درخشانی را دارد. به طوری که توانسته است. 
بنابراین خریداران می توانند با خیال آسوده اتصالات یو پی وی سی مورد نیاز خود را از وب سایت پیش روی خود تهیه کنند. در حین خرید اتصالات یو پی وی سی حتما به ابعاد و سایز مربوط به آنها توجه لازم را داشته باشد. اتصالات مورد نیاز خود را بر اساس سایز لوله های در اختیار خود تهیه و خریداری کنید.
 

راهنمای خرید اتصالات یو پی وی سی

برای اینکه خرید اتصالات یو پی وی سی بدون هیچ مشکلی برای شما فراهم شود. نیاز است یک سری مسائل را به طور دقیق بررسی کنید. اولین موضوع عدم رسوب گیری اتصالات است. اتصالات گالوانیزه یا استیل به طور کلی با مرور زمان درگیر رسوب می شوند. 
در نهایت می توان از اتصالات یو پی وی سی استفاده کرد که هم جنس مناسبی دارند و هم از نظر اجرا بسیار عالی هستند. قیمت اتصالات upvc نیز به دلیل کیفیت بالا به نسبت سایر لوله ها گرانتر است.
 

قیمت اتصالات upvc

یک سری فاکتورهای مهم در راستای قیمت اتصالات upvc مطرح است که بررسی هر یک سبب می شود تا خرید آسانی داشته باشید. لوله و اتصالات یو پی وی سی از بخش های بسیار پر اهمیت در صنعت محسوب می شود.

 ویژگی های مهم این لوله ها بخش مهمی از قیمت را در بر می گیرد. در صورتی که محصول مورد نظر ضد خوردگی و سایش باشد قطعاً انتخاب خوبی محسوب می شود و قیمت آن نیز بالاتر است. 

به طور کلی جنس یو پی وی سی میزان خوردگی و سایش کمتری به نسبت سایر لوله ها و اتصالات فلزی دارند. این موضوع سبب شده تا خریدار از بابت خرید اتصالات upvc اطمینان خاطر داشته باشد. 

محصولی که خریداری می کنید می بایست بهداشتی باشد. این اتصالات و لوله ها معمولاً برای مصارف آب آشامیدنی استفاده می شود و برای آب های بهداشتی نیز مناسب است. این محصول به طور کلی برای اتصالات استخری نیز استفاده می شود.

محصول می بایست خاصیت عدم رسوب گیری و زنگ زدگی داشته باشد و این موضوع نیز بخش مهمی از قیمت نهایی محسوب به شمار می آید. محصولی که خریداری می کنید می بایست در برابر کلر مقاومت بالایی داشته باشد. این موضوع نیز روی قیمت نهایی تاثیر گذار است. 

اتصالات یو پی وی سی می بایست آب بندی مطمئنی داشته باشند. از سوی دیگر نصب این محصولات باید سریع و آسان در نظر گرفته شود. این محصول نصب سریع و آسانی دارد و به طور کلی از نظر نوع اتصالات نیز شرایط خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. طول عمر این محصول بالا است و ساختاری ویژه دارد.

قیمت اتصالات upvc بر اساس سایزهای مختلف در نظر گرفته می شود. سایز های کوچک این محصول ارزانتر هستند و هر چه سایز بزرگتر شود در نهایت قیمت نهایی بیشتر خواهد شد. موضوع مهم دیگر این است که نوع کاربرد لوله نیز روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. مثلاً لوله های زانویی 90 درجه به نسبت سه راهی قائم از نظر قیمت متفاوت است. 

بررسی های دیگری نیز در این راستا مدنظر قرار گرفته است که باید به طور دقیق ارزیابی شود.

قیمت اتصالات upvc بر اساس نوع لوله سنجیده می شود. از سوی دیگر این لوله ها می بایست در برابر مواد شیمیایی و کلر نیز مقاومت بالایی داشته باشند و در خرید محصول باید به این نکته دقت شود. 

پلیمر های پی پی قدیمی معمولاً سطح مقاومت بسیار پایینی دارند و در نهایت سطح خوردگی و شکنندگی آنها نیز بالا است. اما لوله های یو پی وی سی از نظر قیمت بسیار ایده آل هستند و شرایط مخصوص به خود را دارند.


شاید فکر کنید که قیمت اتصالات upvc بسیار بالا است اما اینطور نیست. این محصولات مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند. همینطور در برابر الکل نیز هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند. 

از سوی دیگر در برابر روغن و مواد نفتی نیز یک انتخاب خوب محسوب می شوند. این محصولات در برابر باز و نمک ها گزینه مناسبی هستند. شما می توانید به سادگی مطمئن ترین آب بندی با لوله یو پی وی سی را داشته باشید.

قیمت اتصالات upvc نگین پلیمر آبنوس

قیمت اتصالات upvc نگین پلیمر آبنوس

لیست قیمت اتصالات upvc

جدیدترین لیست قیمت اتصالات upvc بر اساس نوع کاربرد آنها در نظر گرفته می شود. در صورتی که قرار باشد از این لوله ها برای استخرها استفاده شود قیمت متفاوتی برای آن گزارش می شود. 

در سیستم های تصفیه آب و فاضلاب معمولاً نیاز به مرغوب ترین اتصالات یو پی وی سی است. دقت کنید که این دستگاه ها بر اساس موقعیتی که دارند ارزیابی می شوند. انتقال آب آشامیدنی و سایر مایعات در کارخانجات نیز توسط این لوله ها صورت می گیرد و بخش مهمی از قیمت خواهند بود.

یک نکته بسیار مهم دیگر که باید مدنظر قرار بگیرد این است که شما به واسطه این ماده می توانید اسیدهای قوی و بازها را نیز انتقال دهید و باید نوع لوله بسیار مقاوم باشد که در نهایت سبب افزایش قیمت اتصالات upvc می شود. 

از این محصول در دستگاه تصفیه آب و آب شیرین نیز استفاده می شود. عوامل گفته شده هر یک به طور مشخص روی قیمت نهایی لوله های یو پی وی سی تاثیرگذار هستند و می توانند یک انتخاب خوب باشند.

مقاومت اتصالات upvc در برابر فرآیندهای شیمیایی

شاید در ابتدا قیمت اتصالات یو پی وی سی گران به نظر برسد اما این اتصالات به صورتی طراحی شده اند که در برابر فرآیندهای شیمیایی بسیار عالی عمل می کنند.

جمع بندی

در این صفحه سعی شد با توجه به تجربه های شخصی فروشندگان اتصالات و لوله ها و مهندسین با تجربه ای که سال ها در پروژه های انتقال آب همکاری داشته اند کمک گرفته شود. مجموعه نگین پلیمر، عرضه کننده لوله و اتصالات یو پی وی سی (upvc) در انواع سایز ها با بالاترین کیفیت می باشد. 

امیدوارم که توانسته باشیم به دانسته های شما چندی اضافه کنیم. اگر به دنبال قیمت مناسب همراه با کیفیت برای خرید این محصولات می گردید و یا هرگونه سوالی در رابطه با خرید و قیمت لوله یو پی وی سی داشته باشید ، می توانید از ما بپرسید. ما صادقانه و دلسوزانه به شما کمک خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *