شیر یو پی وی سی  کاربرد بسیار زیادی دارد، که در این مقاله راجب ان توضیحاتی داده میشود. همانطور که می دانید شیرآلات ساختمانی از متریال مختلفی ساخته شده و بسته به نیاز، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرکاربردترین آن ها شیر یو پی وی سی می باشد. ماده upvc در واقع همان pvc (پلی وینیل کلراید) است که فاقد مواد نرم کننده می باشد. 

مزایای شیر یو پی وی سی نسبت به مدل های معمولی
از آنجایی که قیمت شیر upvc کمی بالا است بسیاری از افراد در خرید این محصول دچار تردید می شوند. اما این تردید اشتباه است. نصب و راه اندازی این شیرها آسان و به صرفه است. از سوی دیگر در برابر خوردگی نیز بسیار با دوام هستند. 

یعنی در برابر مواد اسیدی و بازی و نمکی که در استخرها دیده می شود کاملاً مقاوم بوده و دچار خوردگی نمی شوند.

در شیرهای یو پی وی سی   از والکراس و حلقه آب بند استفاده شده است یعنی مشکل نشتی وجود نخواهد داشت. وضعیت آب بندی به صورت مطمئن و ایمن است. شیر های یو پی وی سی ضد حریق هستند و این موضوع نیز بخشی از قیمت شیر یو پی وی سی  محسوب می شود. 

شیر یو پی وی سی در برابر ضربات مکانیکی مستحکم هستند. از این شیرها در می توان در شرایط جوی مختلف نیز استفاده کرد و مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. همینطور از متریالی برای آنها استفاده شده است که دچار تغییر رنگ نمی شوند و همینطور ظاهر آنها بسیار مناسب است. 

این محصولات دچار رسوب و گرفتگی نیز نخواهند شد. دقت کنید که شیر یو پی وی سی از نظر سبک اجرایی بسیار خاص و اصولی طراحی شده اند.

از این رو در ساخت لوازم و تجهیزات ساختمانی نقش بسزایی دارد. شیرآلات ساخته شده از این ماده مقاومت بالایی در برابر کلر و دیگر مواد شیمیایی دارند. و این مسئله مهم ترین دلیل برای استفاده از شیر یو پی وی سی کنترل نمودن جریان سیالات می باشد. 

از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع شیر یو پی وی سی، پیمتاش ترکیه می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید شیر یو پی وی سی به صفحه اصلی و سایت نگین پلیمر مراجعه نموده و با این مجموعه در ارتباط باشید.

شیر یو پی وی سی نگین پلیمر آبنوس
شیر یو پی وی سی نگین پلیمر آبنوس

قیمت شیر upvc

به عوامل مختلفی بستگی دارد. این شیرآلات از نظر ظاهری به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که مشهور به مدل های چسبی، یک سر دنده و دو سر دنده هستند.

هر یک از موارد گفته شده قیمت متفاوتی دارند. البته قیمت شیر upvc بر اساس کاربرد آنها نیز بررسی می شود. به طور کلی شیر پروانه ای در سایز های یک الی 56 اینچ طراحی درستی دارند. دقت کنید که شیر های یو پی وی سی از نظر سبک اجرایی و مدل بندی به صورت خاصی ارزیابی شده است.

قطع و وصل شدن جریان آب در شیر های یو پی وی سی بر اساس حرکت چرخشی در بخش میانی شیر صورت می گیرد که این بخش نیز می بایست از نظر کیفیت تضمین شده باشد.

قیمت شیر upvc نگین پلیمر آبنوس
قیمت شیر upvc نگین پلیمر آبنوس

خرید شیر upvc با قیمت مناسب

در صورتی که به دنبال ارزان ترین شیر یو پی وی سی هستید می توانید شیر سه راهی را انتخاب کنید. این شیرها نیز سیستم اجرایی مخصوص به خود را دارند. از این شیرها برای تقسیم کردن و مخلوط کردن و همینطور تغییر جهت و تغییر دبی سیال استفاده می شود. 

این شیرها به دو سبک اتوماتیک و دستی طراحی شده است. مدل های اتوماتیک معمولاً شامل یک موتور هستند. شیرهای یو پی وی سی از نظر سبک اجرایی بسیار متنوع هستند. این موضوع روی قیمت تاثیرگذار است.

شیر صافی یو پی وی سی شاید در نگاه اول گران به نظر برسد اما با توجه به عملکرد ایده آلی که دارد گزینه مناسبی محسوب نمی شود. این شیر ها به منظور تصفیه اولیه سیال و افزایش عمر پمپ مورد استفاده قرار می گیرند. 

در واقع شرایط کنترل سیال ورودی مدنظر قرار می گیرد. همینطور از ورود آلودگی به تیوپ پمپ نیز تا حد زیادی جلوگیری می شود.

خرید شیر upvc با قیمت مناسب نگین پلیمر آبنوس
خرید شیر upvc با قیمت مناسب نگین پلیمر آبنوس

لیست قیمت شیر upvc

قیمت شیر upvc بر اساس برند مورد نظر نیز ارزیابی می شود. برندهای ایرانی قیمت نسبتاً ارزانتری به نسبت برندهای خارجی دارند. بنابراین شرکت سازنده از پارامترهای مهم و تاثیرگذار روی قیمت شیر یو پی وی سی محسوب می شود. 

نوع شیر نیز بسیار روی قیمت تاثیرگذار است. اگر ساختمان و اسکلت شیر پیشرفته باشد قطعاً قیمت بالاتری دارد. دقت کنید که شیرهای یو پی وی سی از نظر سبک اجرایی متنوع در نظر گرفته می شوند بنابراین ظاهر شیر نیز باید بررسی شود. 

شیرهایی که طراحی لوکسی دارند قطعاً قیمت بالاتری را پوشش می دهند. از سوی دیگر سایز شیرها نیز می بایست ارزیابی شود. شیرها بر اساس سایز و مدل مورد نظر قیمت گذاری می شوند. شیرهایی که سایز بزرگتری دارند معمولاً گزینه مناسبی نخواهند بود.

لیست قیمت شیر upvc نگین پلیمر آبنوس
لیست قیمت شیر upvc نگین پلیمر آبنوس

خرید شیر upvc بدون واسطه

از آنجایی که تنوع قیمت شیر upvc زیاد است در ابتدا باید تنوع این شیرها در طرح را بررسی کنید. این شیرها از نظر اتصالات و همینطور سبک اجرایی متنوع هستند. این شیرآلات دارای مهره ماسوره ای هستند که آب بندی بهتری را پوشش می دهند. 

نصب سریع و آسان این شیرها کم هزینه محسوب می شود. در خرید این شیرها مقاوم بودن پلیمر یو پی وی سی بسیار پر اهمیت است. در واقع پلیمر به کار برده در این لوله ها در برابر خوردگی و مواد شیمیایی می بایست قوی عمل نمایند. این محصولات هزینه کمتری نسبت به سایر لوله ها از نظر نوع اتصالات دارند.

در خرید شیرهای یو پی وی سی بسیار مهم است که عدم رسوب گیری و جریان بدون افت فشار را در نظر بگیرید. خوشبختانه لیست قیمت شیر upvc در سایت اعلام شده است. 

اینطور که مشخص است هر محصول دارای شناسه خاصی است و این موضوع سبب می شود تا مشاوره به راحتی صورت بگیرد. در صورتی که از قیمت برخی از مدل ها اطلاع ندارید می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید. جدیدترین قیمت شیر upvc نیز به روز رسانی می شود.

خرید شیر upvc بدون واسطه نگین پلیمر آبنوس
خرید شیر upvc بدون واسطه نگین پلیمر آبنوس

آشنایی به انواع شیر یو پی وی سی

این شیرآلات نیز مانند هر محصول دیگری از انواع مختلفی برخوردار می باشند. اگر بخواهیم آن ها را با توجه به نحوه نصب تقسیم بندی نماییم، به سه دسته چسبی، یک سر دنده و دو سر دنده شناخته می شوند. ولیکن بر اساس نوع کاربرد به دسته های بیشتری تقسیم می شوند.

شیر یو پی وی سی چیست؟

شیر های جدیدی در بازار وجود دارند از پلاستیک حرارت داده درست میشوند و به اسم upvc شناخته میشوند. به دلیل مزایای زیاد که شیر یو پی وی سی دارد به مشتری های آن روز به روز افزوده میشود.

کاربرد شیر یو پی وی سی پیمتاش

شیر های یو پی وی سی تنوع زیادی داری،که هر کدام با توجه به طراحی و ساختار تولید، در عملیات لوله کشی مورد استفاده قرار میگیرد.

باز کردن و بستن جریان، تنظیم جهت جریان،عدم بازگشت جریان سیال.

انواع شیر آلات بر اساس نوع کاربرد

شیر یو پی وی سی پروانه ای ، از شیر های پر کاربرد است از سایز 63 تا سایز 250 موجود است. باز و بسته کردن جریان سیال در این شیر با حرکت دایره ای و مدور انجام میشود.

شیر خودکار ، یکی از مهمترین نوع شیر یو پی وی سی به شمار می اید، که برای حفاظت از تاسیسات آبی به کار میرود.برای باز و بسته کردن شیر هیچ نیروی مکانیکی استفاده نمیشود ، به علت این که با نیروی جریان سیال باز میشود ، به این شیر لقب خودکار داده اند.

توپی upvc ، به سه صورت چسبی ودنده ویکسر دنده موجود است.

شیر صافی upvc ، به شیر استرینر معروف است،کار اصلی این شیر تصفیه سیال است، همچنین از ورود آلودگی به پمپ جلوگیری میکند.

شیر سه راهی یو پی وی سی

مزیت و ویژگی های کلی همانطور که گفتیم مهم ترین مزیت و ویژگی شیر یو پی وی سی عدم واکنش پذیری آن با مواد شیمیایی می باشد. 

اما اگر بخواهیم راجع به دیگر مزیت های آن صحبت نماییم، می توان به عدم رسوب گیری این محصول اشاره نمود، که باعث میشود سیال دچار افت فشار نشود.

به علت مقاومت در برابر کلر باعث شده در استخر و جکوزی و همچنین سنا استفاده شود. همچنین شیرآلات یو پی وی سی ضدزنگ بوده، به امن ترین روش موجود آب بندی شده و ضد اشتعال می باشد. 

از طرفی در برابر ضربات، برف و باران و همچنین نور آفتاب مقاوم  می باشد.قیمت شیرآلات یو پی وی سی بهتر است بدانید شیرآلات یو پی وی سی با توجه به نوع برند و کاربرد دارای قیمت های متفاوتی می باشند. 

همچنین تغییر نوسانات ارز در تغییر قیمت این محصولات بی تاثیر نمی باشد. پس بهتر است برای اطلاع از قیمت روز با مجموعه نگین پلیمر در تماس باشید.خرید بهترین لوله و اتصالات ، تاسیسات ساختمانی، انواع شیر و… مجموعه نگین پلیمر تلفن تماس : 09123722463

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *