بهمن 1402

به کانال تلگرام ما بپیوندید و در جریان بروزرسانی لیست قیمت‌ها قرار بگیرید.

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان با بیش از ۵۱ هزار مترمربع مساحت، یک مجموعه بزرگ صنعتی است که شامل سه شرکت کاملاً مستقل به نام‌های تک ستاره گلپایگان، نگین ستاره گلپایگان و البرز ستاره گلپایگان می‌باشد. این گروه صنعتی با تکیه بر توانمندی‌های فنی و تخصصی شرکت‌های تابعه خود، در بخش‌های مختلفی از جمله تولید، فروش و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. این مجموعه با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و مجهز، به منظور تأمین نیازهای مختلف بازار و ارائه خدمات با کیفیت بالا، پیشرو در حوزه صنعتی است.

ما یک شرکت تولیدی هستیم که در زمینه تولید لوله و اتصالات UPVC، پلی اتیلن، تک لایه، پنج لایه، پوش فیت PP فاضلابی، انواع شیلنگ و نایلون فعالیت می‌کنیم. با بهره‌گیری از تجربه و تخصص کارشناسان ما، محصولات با کیفیت و استاندارد را با توجه به نیازهای مختلف بازار تولید می‌کنیم. تمرکز ما بر روی ارائه محصولات با کیفیت بالا، تضمین رضایت مشتریان و رعایت مسئولیت‌های اجتماعی و محیط زیستی است. به دنبال گسترش بازار فروش و افزایش رضایت مشتریان، همواره در حال بهبود فرآیندها و تجهیزات تولیدی خود هستیم.

تک ستاره گلپایگان

تک ستاره گلپایگان

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان با علامت اختصاری TG، در سال 1382 توسط اخوان طالاری بنیانگذاری شد. این گروه با نام تجاری تک ستاره گلپایگان، به عنوان تولید کننده لوله و اتصالات PVC و پلی اتیلن در ثبت شرکت ها ثبت شد. در سال 1389، شرکت نگین ستاره گلپایگان با تولید اتصالات پلی اتیلن فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1393، با تغییر خط تولید به اتصالات رزوه ای، پلی اتیلن و PVC، با نام تجاری NP به توسعه تولیدات خود پرداخت. همچنین، در سال 1392، شرکت البرز ستاره گلپایگان برای بازاریابی، فروش و تکمیل سبد کالای مصرف کنندگان تاسیس شد و با نام تجاری نیوان پایپ، محصولات تک لایه(P.P)، پنج لایه (PERT-AL-PERT)، پوش فیت P.P فاضلابی، شیلنگ و نایلون را به بازار عرضه کرد. این شرکت با بهره گیری از نیروهای توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کار و ارتقاء خطوط و امکانات تولید، توانسته است سبد کالایی مورد نیاز مصرف کنندگان را کامل و تولیدات متنوعی را به صورت جداگانه به مشتریان خود ارائه کند. اکنون، کارخانه تک ستاره گلپایگان با بیش از ۶۰۰۰۰ متر مربع مساحت، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه لوله و اتصالات شناخته شده است.

شرکت نگین ستاره گلپایگان

شرکت نگین ستاره گلپایگان، به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان، در سال 1389 با مساحتی بالغ بر 10.000 متر مربع در ضلع شمالی شرکت تک ستاره گلپایگان تاسیس شد. این شرکت تولید کننده انواع لوله‌های پلی اتیلنی است که شامل لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله پلی اتیلن فشار قوی، و لوله آبیاری قطره‌ای می‌شود. علاوه بر این، این شرکت تولید کننده انواع اتصالات پلی اتیلن جوشی و پیچی و همچنین اتصالات آبیاری قطره‌ای و نوار تیپ نیز می‌باشد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای جهانی کیفیت، به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت البرز ستاره گلپایگان

شرکت البرز ستاره گلپایگان با هدف بازاریابی، فروش و تکمیل سبد کالای مصرف کنندگان در سال 1392 تأسیس شد. این شرکت به توزیع محصولات متنوعی از جمله لوله‌های تک لایه pp و اتصالات آن، لوله‌های پنج لایه PERT-AL-PERT و اتصالات پنج لایه پرسی، کوپلی و رزوه ای می‌پردازد. همچنین این شرکت محصولاتی نظیر شیلنگ آب، کولر و گاز و نایلون نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای کیفیت جهانی تولید شده‌اند و به منظور اطمینان از رضایت مشتریان، خدمات پس از فروشی کیفی و حرفه‌ای را نیز در اختیار قرار می‌دهد.

نگین پلیمر، به عنوان نماینده فروش محصولات تک ستاره گلپایگان، در خدمت شما عزیزان هستیم. می‌دانیم که شما به دنبال بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات هستید و به همین دلیل، به شما اطمینان می‌دهیم که محصولات ما، با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی، به شما ارائه می‌شوند.

ما در اینجا به شما نه تنها محصولاتی از برندهای برتر را ارائه می‌دهیم، بلکه همچنین از تجربه و دانش فنی ما برای مشاوره در خرید بهره خواهید برد. با ما تماس بگیرید و تجربه خریدی متفاوت و شگفت‌انگیز را تجربه کنید. ما در انتظار تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *