اسفند 1401

به کانال تلگرام ما بپیوندید و در جریان بروزرسانی لیست قیمت‌ها قرار بگیرید.

شرکت مهر اتصال صفاهان یکی از شرکت‌های معتبر و برجسته در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن می‌باشد. این شرکت با هدف ایجاد واحدی خوشنام و ماندگار، تلاش کرده است تا با رعایت پارامترهای مهمی از جمله تلاش شبانه روزی در جهت افزایش رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات تولیدی با در نظر گرفتن الزامات قانونی و استانداردهای مربوطه، ارتقا سطح آموزشی پرسنل جهت برقراری سیستم مدیریت کیفیت، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های مربوط به تولید و بهبود مستمر، حفظ و گسترش فعالیت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی و اشتغال زایی جوانان، محصولات با کیفیتی تولید کند.

خدمات شرکت مهر اتصال صفاهان شامل تولید محصولات مربوط به آبرسانی و آبیاری باغات میوه، طراحی و تولید محصولات مرتبط به آبرسانی و آبیاری مزارع تحت کشت، طراحی و ساخت انواع محصولات در حوزه آبیاری قطره‌ای میوه‌ها و گیاهان گلخانه‌ای، طراحی و تولید محصولات مرتبط با آبیاری باغچه صیفی جات و تولید انواع محصولات مورد نیاز در حوزه آبرسانی شهری و روستایی است. تمام محصولات فوق در 22 گروه و 171 قطعه اتصال در سایزهای مختلف، آماده ارائه به متقاضیان و نمایندگی‌های موجود در سراسر کشور می‌باشد.

مهر اتصال صفاهان

مهر اتصال صفاهان

خطوط تولید شرکت مهر اتصال صفاهان مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا می‌باشد و جهت تولید انواع محصولات، از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال ها استفاده می‌کنند. این شرکت با داشتن تیمی مجرب و متخصص، به طور مداوم در حال تحقیق و توسعه محصولات جدید و نوآوری‌هایی در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن است. به علاوه، شرکت مهر اتصال صفاهان با توجه به نیازهای بازار و مشتریان، با ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، توانسته است جایگاه مناسبی در بازار داخلی و خارجی کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *