آذر 1401

به کانال تلگرام ما بپیوندید و در جریان بروزرسانی لیست قیمت‌ها قرار بگیرید.

از سال 1385، شرکت پلیمر یاس به عنوان یکی از پیشروان صنعت پلیمر در ایران، با محوریت تولید لوله پلیکا و اتصالات پلیکا در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب فعالیت خود را آغاز کرده است. با بهره‌مندی از تکنولوژی نانو، این شرکت توانسته است محصولاتی با کیفیت بی نظیر را روانه بازار کند.

نانو پلیمر یاس

نانو پلیمر یاس

نانو پلیمر یاس، با استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کنترل دقیق بر فاکتورهای کیفی، توانسته است محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی تولید کند. این شرکت تا کنون موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبری چون گواهینامه استاندارد ملی ایران برای لوله‌های فاضلابی و لوله‌های ناودانی، گواهینامه استاندارد CE اروپا، گواهینامه‌های بین‌المللی ISO9001:2015 و ISO 14001:2015، گواهینامه SGS و گواهینامه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو شده است.

محصولات نانو پلیمر یاس

محصولات شرکت پلیمر یاس، که از طریق فروشگاه نگین پلیمر عرضه می‌شوند، عبارتند از:

  1. لوله‌های PVC-U
  2. اتصالات PVC-U
  3. لوله‌های پلی پروپیلن تک لایه
  4. اتصالات تک لایه با برند پلیمر یاس، از قبیل:
  • بست تکی
  • بوشن تبدیل
  • درپوش رزوه دار
  • شیر تک ضرب

یکی از محصولات برتر نانو پلیمر یاس، لوله‌های برقی خم سرد است که با ویژگی‌هایی چون نسوز بودن، قابلیت خم سرد، سهولت در نصب، مقاومت بالا در برابر ضربه، عایق بودن الکتریکی و حرارتی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت مکانیکی بالا و استحکام کششی بالا در مدت زمان طولانی، مدول الاستیسیته بالا و انعطاف‌پذیری، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پیشنهاد: لیست قیمت اتصالات پلی پروپیلن

در نهایت، می‌توان گفت که نانو پلیمر یاس با تکیه بر فناوری نانو، کنترل دقیق کیفی و تجهیزات آزمایشگاهی مدرن، در تولید محصولات پلیمری با کیفیت بالا در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب، گام‌های بزرگی برداشته است. این شرکت با تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی، بر ایجاد نوآوری و افزایش بهره‌وری در این صنعت تاکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *